Évértékelés

Tipikus fogyasztói panaszok és a fogyasztóvédelem helyzete 2009-ben. Mi változott, és min kellene még változtatni a fogyasztók érdekében? Tudatosabbak lettünk-e az elmúlt egy esztendő alatt? Tudjuk már kinek mihez van joga, azaz mit tehetnek meg velünk a kereskedők és hova forduljunk, ha baj van? Hogy látják 2009-et és mit várnak 2010-től a civil szervezetek? Tanulságok, együttműködések, kihívások és feladatok a fogyasztóvédelemben.

Felülök a repülőre

A légi járatok késésekor is jár kártérítés az utasoknak. Az Európai Bíróság döntése értelmében a járattörléssel azonos mértékű kártalanításra jogosultak azok az utasok, akik járatkésések miatt a végső célállomásukat a tervezetthez képest három vagy több órával később érik el.

Adás:
2010. január 4. hétfő 17.30 és 23.30
2010. január 8. péntek 15.30
2010. január 10. vasárnap 8.05

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati