Alapvetően fontos, hogy elolvassuk a termékek összetevőit, és nemcsak akkor, ha érzékenyek vagyunk bizonyos dolgokra. Ez a rövid cikk is hasonlókra hívja fel a figyelmünket.
Egy nemrég közreadott felmérés szerint csupán minden negyedik brit nő selejtezi ki a sminktermékeit, samponját és tusfürdőjét, ha azoknak furcsa szaguk, vagy színük lesz.
Ahogy az ételeknek, úgy a kozmetikai termékeknek is lejár egy idő után a szavatosságuk és veszélyessé válnak az egészségre, mondja Alexandra Richmond, szépségelemző.
„Sajnos sok nő azután is használja a termékeket, miután lejártak, és megváltozik az illatuk, állaguk.”, állítja a Cosmetic Toiletry Perfumery Association (CTPA). „Ennek ellenére meggyőződésünk, hogy a legtöbb vásárló rendeltetésszerűen használja a kozmetikumokat.”
A felmérés arra is kitért, hogy hányan olvassák el a termékek címkéit. Kiderült, hogy a nőknek majdnem a fele nem foglalkozik a kozmetikumok összetevőinek olvasgatásával és egynegyedük gondolta úgy, hogy ha valamire rá van írva, hogy „természetes”, akkor nem kell ellenőrizni, mi is van a termékben.
Minden ötödik nő számára problémát jelentett az apró betűk kisilabizálása, és csupán 19 százalékuk tartotta fontosnak, hogy mind az összetevőkről információt kapjon, mind a környezetre tett hatásukat szem előtt tartsa, írja a Premium Beauty News.
(Orient Press)
Rólunk
Ez a blog azért jött létre, hogy még idejében figyelmeztethessünk mindenkit. Ez a blog azért jött létre, hogy az önmagukban tehetetlen, egyszerű embereket összekapaszkodásra késztessük.
Találjunk egymásra, mondjuk el egymásnak a tapasztalatainkat, és előzzük meg a kudarcokat! Védjük meg magunkat és védjük meg egymást!
Találjunk egymásra, mondjuk el egymásnak a tapasztalatainkat, és előzzük meg a kudarcokat! Védjük meg magunkat és védjük meg egymást!
Elérhetőség
A küldeni kívánt írásbeli vagy képbeli anyagokat erre az e-mail címre várjuk:
tudatosfogyaszto@freemail.hu
tudatosfogyaszto@freemail.hu
Rendszeres olvasók
Címkék
- after shave (1)
- Aldi (1)
- ásványvíz (1)
- Audi (1)
- autó (3)
- Avon (1)
- bankok (5)
- bírság (1)
- Coby Electronics (1)
- dohányzás (1)
- DVD (1)
- égők (2)
- élelmiszer (3)
- ellenőrzés (1)
- EU (3)
- fogyasztóvédelem (7)
- Friss Élelmiszer Kft. (2)
- gumi (1)
- GVH (3)
- gyerek (1)
- hamisítás (2)
- HILD (1)
- hirdetés (1)
- HírTV Panaszkönyv (20)
- internet (1)
- iphone (1)
- játék (2)
- jégkrém (1)
- karácsony (4)
- Keleti_Pályaudvar (1)
- kozmetikum (2)
- könyvkiadó (1)
- LCP-Systems (1)
- Lyoness GVH (1)
- méreg (3)
- méz (1)
- Mobiltelefon (1)
- Nav N Go (1)
- Nokia (1)
- növényvédő (1)
- pénzügy (3)
- PSZÁF (1)
- razzia (1)
- REACH (1)
- sajt (2)
- sajt sonka (1)
- Sciennet (2)
- Skype (1)
- stand (1)
- szaloncukor (1)
- szoftver (2)
- tea (1)
- Technika ördöge (1)
- tejtermék (2)
- teszt (1)
- tilalom (1)
- Toyota (1)
- ünnep (1)
- vásárlás (1)
- visszahívás (3)
- vonat (1)
- VPOP (3)
- webáruház (1)
- zöldséges (1)
Archívum
-
▼
2009
(76)
-
▼
szeptember
(22)
- Az EU is a robbanó iPhone-ok után nyomoz
- Vizsgálják, került-e Magyarországra az illegális é...
- Panaszkönyv a HírTV-n
- PSZÁF-vizsgálat az agresszív cégmodell miatt
- Bírság a magánnyugdíjpénztáraknak
- Kétmilliárdos rekordbüntetés a bankoknak
- Elégedett a fogyasztóvédelmi triumvirátus
- Egy kis pingpong a Tescóval
- Panaszkönyv a HírTV-n
- Egyre többen vásárolnak neten
- Külön etikai kódexel készül a Magyar Lízingszövets...
- Panaszkönyv a HírTV-n
- Nehezen lehet betartatni a dohányzás elleni szabál...
- Egy uniós vizsgálat szerint itthon tízből tíz webá...
- Hamis Nav N Go szoftverek a BNV-n!
- Olvassuk el!
- Jogsértő reklámállításokat tett az Avon
- Panaszkönyv a HírTV-n
- Vita várható a bankok etikai kódexéről
- Újabb csodaszerre csapott le a GVH
- 30 milliós bírság a HILD-nek
- Könyvkiadót büntetett a GVH
-
▼
szeptember
(22)
0 comments