A csillogás ára?
Termékbemutató, helyszíni hitellehetőség, szerződéskötés és utólagos kétségbeesés. Milyen feltételekkel lehet elállni egy szerződéstől, ha az ember a bemutatóról hazaérve meggondolja magát? Miért dőlünk be a csillogásnak, és miért vásárolunk meg olyan termékeket, melyekre valójában nincs is szükségünk, ráadásul keresetünk többszörösébe kerülnek? Mit gondoljunk végig egy termékbemutató során? Miről tájékoztatnak, és mit rejtenek a szerződés apró betűs részei? Hogyan is kell valójában „törekedni egy hosszabb, egészségesebb és boldogabb életre”? Terítéken a termékbemutatók, a közvetlen értékesítések és a ZEPTER.

Adás:
2009. szeptember 14. hétfő 17.30 és 23.30
2009. szeptember 18. péntek 10.05
2009. szeptember 20. vasárnap 8.05

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati