A hatóság betiltotta a Skype videohívását népszerűsítő hirdetését, mert az hamis képet mutatott a rendszer minőségéről.
A cég beismerte, hogy más video- és hanganyagot kellett használnia, mert egy tévéközvetítésen nem úgy nézne ki, mint a valóságban. A Skype azt is hangsúlyozta, hogy a minőség nem a szoftverén bukik, hanem a felhasználók hardvereszközein és internetkapcsolatukon. Az ASA szerint nem ez volt a probléma, hanem az, hogy a nézőkben az a hamis kép alakulhat ki a reklám alapján, hogy a többségnél ilyen formában élvezhető a szolgáltatás.
A szabályozó testület szerint az nem szabályellenes, hogy egy szimulált verziót használtak az élő helyett, de a kapott minőség nem volt reprezentatív a tipikus felhasználókra nézve. "Mivel az adott időben nem ez volt a tipikus, arra jutottunk, hogy a reklám félrevezető" - mondta el az ASA. A továbbiakban nem lehet a hirdetést ebben a formában bemutatni - írta meg a Telegraph.
(Hírszerző.hu)
0 comments